Search

Hoe kan ik toestellen eenvoudig verplaatsen?

Het toestel heeft de zakelijke identiteit van jouw organisatie, dus ook jouw telefoonnummer. Op het moment dat je het IP toestel aansluit op het internet, gaat het toestel op zoek naar de VOIPZeker centrale om zich te registreren. Eenmaal geregistreerd, maakt het toestel weer onderdeel uit van jouw IP centrale.
Het maakt niet uit waar je het toestel plaatst als deze maar beschikt over een internetverbinding.

Toestel meenemen op zakenreis of naar huis

Zo kun je het toestel meenemen op zakenreis of naar huis. Je kunt zoveel IP toestellen aansluiten als je wilt, waar ook ter wereld. Intern verplaatsen bij een herinrichting van je bedrijf gaat daarom zeer eenvoudig en je behoudt je doorkiesnummer. Je hoeft hiervoor geen monteur te laten langskomen en niets opnieuw te laten programmeren. Houd wel rekening met firewall instellingen als je niet op kantoor bent, het zou kunnen dat je daardoor niet kan bellen.

Vragen? Wij helpen graag!

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Wil je meer weten over de voordelen van VoIP van VOIPZeker of wil je advies over hoe onze diensten jouw bedrijfsvoering kunnen optimaliseren? Aarzel dan niet en neem contact op met experts via 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.