Telefoonnummer
- Hoe bestel ik een nieuw telefoonnummer?
- Hoe snel heb ik een nieuw telefoonnummer bij VOIPZeker?
- Meerdere vestigingen die op 1 telefoonnummer bereikbaar zijn
- Kan ik de vermelding in de Telefoongids wijzigen?
- Kan ik meerdere gesprekken op 1 telefoonnummer ontvangen?
- Kan ik mijn huidige telefoonnummer meenemen naar VOIPZeker?
- Kan ik een telefoonnummer blokkeren zodat ik niet gebeld kan worden?
- Kan ik thuis ook bellen met mijn zakelijke nummer?
- Kan ik zelf een telefoonnummer uitkiezen?
- Wat is de ACM?
- Waarom moet ik een 088 bestellen bij de ACM?
- Wat is het verschil tussen een Doorkiesnummer en een Snelkiesnummer?
- Wordt mijn telefoonnummer in de telefoongids vermeld?
- Uit welke regio komt een 088- of 085-nummer?
- Ik wil een speciaal telefoonnummer uitkiezen
Onze klanten bouwen op ons
De oplossingen van VOIPZeker zijn technische hoogstandjes en worden dagelijks gewaardeerd door 11.000+ bedrijven. Wij gaan graag tot het uiterste voor onze blije klanten.
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden of wil je advies? Neem dan contact op via 088 066 0550 of stel je vraag online.
Vragen? Wij bellen jou.
Benieuwd naar onze diensten? Wij bieden je graag de beste telefonie oplossingen. Vul je naam en telefoonnummer in dan bellen wij je dezelfde werkdag tussen 8:00 – 17:00 uur terug.