Search

Kan ik een factuur krijgen per post?

Je kunt bij VOIPZeker je factuur per e-mail of per post ontvangen. Wanneer je facturen per post wilt ontvangen kun je dit eenvoudig wijzigen in je VOIPZeker account. Wij brengen €1,50 per factuur in rekening die per post wordt verzonden.

Zo geef je aan dat je je factuur per post wilt ontvangen

Volg de stappen hieronder om jouw facturen per post te ontvangen. 

Facturatie per post –  start

Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale

Inloggen Belplan


Facturatie per post –  betalingsgegevens wijzigen

 

Stap 2

Navigeer naar mijn account in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.

account openen

 

Stap 3

Navigeer met je muis naar het  ‘Adres gegevens‘ en klik erop.

adresgegevens openen

 

Stap 4

Klik nu op ‘Betalingsgegevens‘.

factuur per post 4

 

Stap 5

Navigeer met je muis naar het vakje ‘Factuur per post ontvangen (€1,50)’. 

factuur per post 5


Facturatie per post –  activeren

Stap 6

Klik op “Wijzigingen opslaan.

Na je bevestiging worden de gegevens direct verwerkt en zijn de wijzigingen direct zichtbaar.

factuur per post 6

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.