Search

Wat moet ik doen als ik een internet storing heb?

Het is mogelijk om je bestaande internetverbinding te gebruiken voor VoIP van VOIPZeker. De configuratie van het modem/router is hierbij echter heel belangrijk. Als je ervoor kiest om een bestaande internetverbinding te gebruiken ben je zelf verantwoordelijk voor de goede werking van je modem. 
  • Heb je een internetverbinding die niet via VOIPZeker wordt geleverd? Bel met de helpdesk of klantenservice van je provider voor verdere instructies.
  • Heb je internet via VOIPZeker geregeld, bel dan met onze helpdesk. Bezoek onze contactpagina voor de actuele opgeningstijden. Wanneer jij een specifieke SLA (Service Level Agreement) hebt afgesloten, kun je gebruikmaken van onze noodnummers. Wij zullen jou dan zo spoedig mogelijk proberen te assisteren.

Stappenplan internetstoring oplossen

Controleer de kabels van je apparatuur en druk even stevig op de aangesloten contacten.

  1. Haal de stekker van de (draadloze) modem en/of losse router uit het stopcontact. Wacht 30 seconden en sluit de stekker weer aan op het stopcontact. Geef de apparatuur een minuut om op te starten. Een van de statuslampjes op de (draadloze) modem moet de status ‘online’ geven (zie eventueel de handleiding van je apparatuur). Druk overigens nooit op de reset knop!
  2. Start het apparaat waarop je internetverbinding wilt opnieuw op.

Vragen? Wij helpen graag!

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Wil je meer weten over de voordelen van fax to email met VoIP van VOIPZeker of wil je advies over hoe onze diensten jouw bedrijfsvoering kunnen optimaliseren? Aarzel dan niet en neem contact op met experts via 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.