Kan ik een kopie factuur aanvragen?

Door in te loggen met jouw VOIPZeker account, kun je in jouw online portaal alle facturen inzien, downloaden en uitprinten. Omdat ons systeem alles voor jou bewaart en inzichtelijk maakt, hoef je dus geen kopie factuur op te vragen. 

Een kopie factuur aanvragen

Wanneer je op één of andere manier belemmerd wordt om in te loggen op jouw account, kun je altijd een e-mail sturen en een kopie factuur aanvragen. Je kunt ook een kopie factuur aanvragen door telefonisch contact op te nemen en te vragen naar de administratieve afdeling. Het bij ons bekende e-mailadres is ook daadwerkelijk het e-mailadres waar wij de kopie van het factuur naar versturen.

Vragen? Wij helpen graag!

Heb je meer vragen over hoe je een kopie factuur krijg aanvragen gemakkelijk zelf ook antwoorden op andere vragen via onze FAQ  pagina’s. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker? 

Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.