Kan ik betalen met een overboeking?

Onze processen zijn volledig geautomatiseerd, waardoor wij standaard werken met automatische incasso. Dit heeft voor jou als klant het grote voordeel dat je géén omkijken meer hebt naar betalingen en minder administratieve handelingen hoeft te verrichten. Via je online telefooncentrale (portaal) kun je alle facturen online inzien, downloaden en uitprinten.
 

Betalen met een overboeking

Ondanks dat VOIPZeker standaard werkt met automatische incasso’s kun je in sommige gevallen toch betalen met een overboeking. Wanneer je voor het eerst klant wordt bij VOIPZeker en je online VoIP telefonie besteld, wordt jou gevraagd de eerste factuur te betalen met een overboeking. Hebben wij de eerste betaling ontvangen, dan worden je diensten geactiveerd en incasseren wij het factuurbedrag 1 keer per maand via automatische incasso.

Vragen? Wij helpen graag!

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel je naar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar [email protected].
user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].