Hoe vaak krijg ik een factuur?

Je krijgt iedere maand automatisch een factuur. In de maandelijkse facturatie staan de kosten. De kosten voor de abonnementen betaal je vooruit en de gesprekskosten betaal je achteraf. Wanneer je klant wordt bij VOIPZeker stellen wij gemak voor de klant bovenop en maak je standaard gebruik van automatisch incasso. 

Factuur en automatisch incasso

Bij gebruik van een automatische incasso wordt het bedrag één keer per maand geïncasseerd en ontvang je de factuur per e-mail, of per post (indien aangegeven). Naast je maandelijkse factuur kan het natuurlijk zo zijn dat je extra diensten en/of producten afneemt. Hier krijg je natuurlijk los een factuur van opgestuurd.

Vragen? Wij helpen graag!

Vind naast de vraag “hoe vaak krijg ik een factuur” gemakkelijk zelf ook antwoorden op andere vragen via onze FAQ pagina’s. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker?

Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar [email protected].

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].