Search

Wat is de gesprekskwaliteit van VoIP?

De kwaliteit van VoIP telefonie is ontzettend goed. Veel hangt samen met de kwaliteit en snelheid van de internetverbinding, maar door het gebruik van nieuwe technologieën is het doorgaans mogelijk met een betrekkelijk bescheiden internetverbinding toch erg goede kwaliteit te behalen.

De gesprekskwaliteit van VoIP van VOIPZeker is optimaal

Om de best mogelijke kwaliteit te behalen is een snelle internet of netwerkverbinding noodzakelijk, daarnaast is het nodig op basis van apparatuur, verbinding en servers het juiste protocol en de juiste codec te selecteren. 
Om dit soort problemen te voorkomen werken wij met auto-provisioning en zogeheten Plug and Play apparatuur. Hierdoor beperken wij niet alleen fouten tijdens de installatie en configuratie maar ook de menselijke aspecten.

Binnen veel moderne computernetwerken is het mogelijk het netwerkverkeer te prioriteren. Zo kan er bijvoorbeeld voorrang aan VoIP gegeven worden omdat het voor andere zaken als email versturen geen ramp is als dit enkele milliseconden later aankomt.

Vragen? Wij helpen graag!

Vind gemakkelijk zelf alle antwoorden via onze FAQ pagina’s. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker?

Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 – 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.