Kan ik mijn zakelijk abonnement achteraf wijzigen?

Ja zeker, je kunt je zakelijk abonnement achteraf! VOIPZeker groeit mee met jouw ondermenig en houd rekening ermee dat jouw belgedrag dus ook kan gaan veranderen. Wanneer je organisatie groeit kun je extra telefoonnummers en gebruikers toevoegen aan je zakelijk abonnement.

Zakelijk abonnement achteraf wijzigen

Log in op jouw VOIPZeker account en kies de diensten die je wilt afnemen om jouw huidige abonnement uit te breiden. Je kunt op elk gewenst moment extensies, VoIP account en vele andere producten afnemen en wijzigen. Wanneer je jouw contractsvorm daadwerkelijk wilt laten wijzigen en je belbundel wilt wijzen, neem dan contact op eb vraag naar de mogelijkheden.

Vragen? Wij helpen graag!

Wil je meer weten over de voordelen van VoIP van VOIPZeker en wil je advies over hoe onze diensten jouw bedrijfsvoering kunnen optimaliseren? Aarzel dan niet en neem contact op met experts via 088 – 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].

Leg je wensen bij ons neer en wij geven direct advies op maat, wel of geen klant van VOIPZeker. Wij zijn gespecialiseerd in oplossingen voor zzpérs, MKB- en grote bedrijven. Ben je er al uit, dan kun je hier je eigen VoIP pakket samenstellen.
user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].