Hoe werkt een VoIP contractoverdracht?
In deze FAQ vind je instructies over hoe je een contractoverdracht voor VoIP-gerelateerde diensten en producten kunt uitvoeren. Of je nu een bedrijf bent dat haar huidige VOIPZeker diensten overdraagt of een partij die deze overname overweegt, hier ontdek je stapsgewijze begeleiding om het proces soepel te laten verlopen.
Contractoverdracht – start
Je kunt eenvoudig zelf een contractoverdracht regelen vanuit jouw dashboard (online telefooncentrale) via jouw account.
Stap 1
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’.
Stap 2
Klik in het menu rechtsboven op het gebruiker icoon en klik vervolgens op ‘Mijn gegevens’
Stap 3
Klik op ‘Contractoverdracht’ en vervolgens op ‘Contract overdragen‘. Vul hier alle gegevens in.
Tot slot
De nieuwe contractant en jij ontvangen een verzoek per e-mail om akkoord te gaan met de overdracht. Zodra beide partijen akkoord zijn, zal VOIPZeker deze controleren en goedkeuren.
- Aan de contractoverdracht zijn eenmalige kosten verbonden van € 35,-.
- Een contractoverdracht kan na goedkeuring niet ongedaan worden gemaakt.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.