Volg de instructies om jouw abonnement op te zeggen
Voorwaarden opzeggen zakelijk VoIP abonnement
Stap 1
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Stap 2
Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
Stap 3
Navigeer met je muis naar het ‘Mijn gegevens‘ en klik erop.
Stap 4
Links in het scherm zie je nu ‘Producten‘ staan. Klik hierop.
Stap 5
Nu zie je een overzicht van jouw producten (dit kunnen meerdere pagina’s zijn). Ga naar het betreffende product en klik op het ‘Tandwieltje‘ achter het product.
Stap 6
Klik nu op ‘Opzeggen‘.
Stap 7
Klik in het popup menu op ‘Dienst opzeggen‘. De opzegging wordt nu verwerkt. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand.
Vragen? Wij helpen graag!
Ben je niet helemaal zeker over het opzeggen? Dan kijken wij samen naar de mogelijkheden! Neem gratis contact op via 088 – 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Wil je echt een zakelijk VoIP abonnement opzeggen maar lukt dit jou niet? Stuur dan een e-mail naar administratie@voipzeker.nl. Stuur een e-mail vanaf een e-mailadres dat bij ons bekend en geregistreerd is in jouw VOIPZeker account.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.