VOIPZeker platform update

Rate this post

VOIPZeker platform update

Dankzij ons multi clustered platform hebben wij deze update zonder enige downtime kunnen uitvoeren. Wij zijn de enige VoIP provider die beschikt over een on-demand updates.

Grote wijzigingen waar jij als klant weinig van hebt gemerkt en op dit moment nog weinig van kunt zien. Deze grote update dient als basis voor heel veel mooie functies die wij in de toekomst voor jouw gaan realiseren. Een toekomst gerichte VoIP telefooncentrale waarop eindeloze mogelijkheden gemaakt kunnen worden.

Enkele wijzigingen die je nu wel al kunt merken:

– De timing van de audio in de wachtrij is verbeterd
– De instellingen in het extensie management voor nummerweergave van een belplan en extensie zijn duidelijker gemaakt
– Je kunt nu de provisioning template van een toestel uitschakelen
– Na het kiezen van een nummer hoor je nu een pieptoon tot dat het gesprek is opgezet, vroeger was dit stilte
– De nummerweergave bij anonieme gesprekken werkt nu beter

Hieronder geven we je alvast een glimp van een aantal functies die je in de toekomst van ons kunt verwachten.

– Uitgebreide belgeschiedenis, een overzicht van inkomende en uitgaande gesprekken.
– Nog meer verbeteringen in het extensie management
– Mogelijkheden tot integraties met CRM pakketten of zelfgemaakte software

Bekijk ook eens onze branchgericht oplossingen en klik hier.

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Blije klant

VoIP telefonie berekenen