Hoe kan ik mijn incassomachtiging uploaden?
Nadat je een incassomachtiging hebt afgegeven krijgt deze de status “In afwachting“. Dit betekend dat VOIPZeker in afwachting is van jouw ondertekende SEPA incassomachtiging. Je moet eerst het incassomachtiginsformulier downloaden en ondertekenen, voordat je deze kunt uploaden. Bekijk hier hoe je een incassomachtiging kunt uploaden.
Zo kun je het incasso-machtigingsformulier uploaden
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Stap 2
Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
Stap 3
Navigeer met je muis naar het ‘Adresgegevens‘ en klik erop.
Stap 4
Klik nu op ‘Incassomachtigingen‘.
Stap 5
Navigeer met je muis naar het ‘Wiel’ en druk op aanpassen om de machtiging aan te passen.
Stap 6
Druk vervolgens op Bestand uploaden
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel je naar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.