E-mail logs
Zo maak je een ticket aan
E-mail logs – start
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
![Inloggen Belplan](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/Eenvoudig-Afwijkende-Openingstijden-Toevoegen-Aan-Je-Belplan-stap1-e1639737973833.png)
E-mail logs – openen
Stap 2
Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
![account openen](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/factuur-per-post-0.jpeg)
Stap 3
Navigeer met je muis naar het ‘Adresgegevens‘ en klik erop.
![adresgegevens openen](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/factuur-per-post-1.jpeg)
Stap 4
Klik nu op ‘Mijn tickets‘.
![ticketsysteem](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2022/01/ticketsysteem-afbl.-0.jpeg)
E-mail logs – overzicht
Stap 5
Je ziet nu de tickets/e-mails en de status van de ticket.
![ticketsysteem](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2022/01/ticketsysteem-afbl.-3-1024x520.jpeg)
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
![user_06.png](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/user_06.png)
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.