Hoe kan ik contactpersonen wijzigen in mijn online telefooncentrale?
Wil je eenvoudig contactpersoon toevoegen van een andere afdeling of vestiging kunnen? Dat kan gemakkelijk via je VOIPZeker account. Volg hier de stappen hoe je contactpersonen kunt toevoegen in jouw online telefooncentrale.
Hoe voeg ik een contactpersoon van een andere afdeling of vestiging toe
Stap 1
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Stap 2
Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
Stap 3
Navigeer met je muis naar het ‘Adresgegevens‘ en klik erop.
Stap 4
Klik nu op ‘Contactpersonen‘.
Stap 5
Navigeer met je muis naar het ‘Pen icoon’.
Stap 6
Wijzig nu de gegevens van de contactpersoon.
Stap 6
Als je alle gegevens hebt gewijzigd, druk dan op de groene knop.
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.