Kan ik een factuur krijgen per post?
Zo geef je aan dat je je factuur per post wilt ontvangen
Facturatie per post – start
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
![Inloggen Belplan](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/Eenvoudig-Afwijkende-Openingstijden-Toevoegen-Aan-Je-Belplan-stap1-e1639737973833.png)
Facturatie per post – betalingsgegevens wijzigen
Stap 2
Navigeer naar mijn account in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
![account openen](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/factuur-per-post-0.jpeg)
Stap 3
Navigeer met je muis naar het ‘Adres gegevens‘ en klik erop.
![adresgegevens openen](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/factuur-per-post-1.jpeg)
Stap 4
Klik nu op ‘Betalingsgegevens‘.
![factuur per post 4](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/factuur-per-post-2.jpeg)
Stap 5
Navigeer met je muis naar het vakje ‘Factuur per post ontvangen (€1,50)’.
![factuur per post 5](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/factuur-per-post-3.jpeg)
Facturatie per post – activeren
Stap 6
Klik op “Wijzigingen opslaan‘.
Na je bevestiging worden de gegevens direct verwerkt en zijn de wijzigingen direct zichtbaar.
![factuur per post 6](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/factuur-per-post-2.-0-1024x587.jpeg)
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
![user_06.png](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/user_06.png)
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.