Ticketsysteem
Zo maak je een ticket aan
Ticketsysteem – start
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Ticketsysteem – openen
Stap 2
Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
Stap 3
Navigeer met je muis naar het ‘Adresgegevens‘ en klik erop.
Stap 4
Klik nu op ‘Mijn tickets‘.
Ticketsysteem – ticket maken
Stap 5
Navigeer met je muis naar het vakje ‘Nieuwe ticket aanmaken’.
Stap 6
Vul nu de gegevens in
Na je bevestiging worden de gegevens direct verwerkt en zo spoedig mogelijk beantwoord.
Afdeling
Kies voor Call me back, Klantenservice, administratie en verkoop.
Prioriteit
Standaard staat de prioriteit op medium. Heb je haast met je vraag dan kun je deze op Hoog zetten. Uiteraard behouden wij ons het recht om de prioritering aan te passen.
Onderwerp
Kies een duidelijk onderwerp bijvoorbeeld, incorrecte factuur, defecte headset, nieuw nummer aanvragen.
Bericht
Vul hier zo duidelijk mogelijk je vragen in zodat we je ticket snel en goed in behandeling kunnen nemen.
Bijlage
Kan je toevoegen als het noodzakelijk is. Bijvoorbeeld een kopie van de factuur van je oude provider.
Ticketsysteem – overzicht
Stap 7
Je ziet nu de ticket die je zonet hebt aangemaakt en de status van de ticket.
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.