Search

Moet ik een aparte internetverbinding nemen voor VoIP?

Het is niet noodzakelijk om een aparte internetverbinding nemen voor VoIP.

VOIPZeker adviseert je dit wel te doen om de continuïteit te waarborgen. Met 2 internet verbindingen van 2 verschillende providers heb je altijd een failover. Bij uitval kan de andere verbinding het overnemen. Voor organisaties waar telefonie bedrijfskritisch is dit zeker aanbevolen.

Vragen? Wij helpen graag!

Wij leveren uitsluitend support aan VOIPZeker klanten. Heb je technische vragen over je internetverbinding en of je een aparte (failover) verbinding moet nemen voor VoIP?  

Bel dan naar onze technische support afdeling op 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een email naar info@voipzeker.nl

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.