Kan ik een factuur krijgen per post?
Zo geef je aan dat je je factuur per post wilt ontvangen
Facturatie per post – start
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Facturatie per post – betalingsgegevens wijzigen
Stap 2
Navigeer naar mijn account in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
Stap 3
Navigeer met je muis naar het ‘Adres gegevens‘ en klik erop.
Stap 4
Klik nu op ‘Betalingsgegevens‘.
Stap 5
Navigeer met je muis naar het vakje ‘Factuur per post ontvangen (€1,50)’.
Facturatie per post – activeren
Stap 6
Klik op “Wijzigingen opslaan‘.
Na je bevestiging worden de gegevens direct verwerkt en zijn de wijzigingen direct zichtbaar.
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.