Search

Geluidsfragmenten groeperen in Unite telefooncentrale

Geluidsfragmenten groeperen is handig wanneer je meerdere geluidsfragmenten gaat toevoegen. Bijvoorbeeld wanneer je verschillende belplannen hebt voor verschillende telefoonnummers of bedrijven met keuzemenu’s, voicemails, welkomstteksten ect. Wanneer je straks meerdere geluidsfragmenten hebt, is het praktisch als je jouw geluidsfragmenten in groepen hebt staan zodat je deze straks snel weer kunt terugvinden.

Hoe groepeer je geluidsfragmenten in de Unite telefooncentrale?

Volg de stappen hieronder om geluidsfragmenten in de Unite telefooncentrale te groeperen. 

 

Geluidsfragmenten groeperen – start

Stap 1

Log in op je Unite telefooncentrale

inloggegevens

Geluidsfragmenten groeperen  – geluidsgroep toevoegen

Stap 2

Klik op ‘Gebruikers’ in het links van het menu. 

 
Geluidsfragmenten groeperen

 

Stap 3

Klik linksonder op ‘Geluidsbeheer‘. 

Geluidsfragmenten groeperen

 

Stap 4

Klik op ‘Geluidsgroep beheer‘.

7 Geluidsfragmenten groeperen in Unite telefooncentrale

 

Stap 5

 Als je bijvoorbeeld welkomstteksten wilt groeperen, geef je de groep dan de naam ‘Welkomstteksten‘. 

 
Geluidsfragmenten groeperen

 

Stap 6 

Klik op ‘Voeg groep toe’.

Maak eventueel meerdere groepen aan, zodat je nieuwe geluidsfragmenten gemakkelijk kunt groeperen. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Geluidsbestanden (bedrijf x);
  • Geluidsbestanden (bedrijf y);
  • Geluidsbestanden (bedrijf Z);
8 Geluidsfragmenten groeperen in Unite telefooncentrale

Geluidsfragmenten groeperen  – geluidfragment toevoegen

Stap 7 

Klik op het op het mapje Niet gegroepeerd om bij het geüploade audiobestand te komen.

9 Geluidsfragmenten groeperen in Unite telefooncentrale

Geluidsfragment toevoegen aan groep

Stap 8

Klik op ‘Selecteer het audiobestand‘ en druk op het ‘pennetje‘ 

Geluidsfragmenten groeperen

 

Stap 9 

Selecteer nu de groep waar je je geluidsfragment in wilt groeperen. Als voorbeeld wordt het geluidsfragment ‘Dit is bedrijf A‘ bij ‘Welkomstteksten’ gegroepeerd.

10 Geluidsfragmenten groeperen in Unite telefooncentrale

 

Wachtmuziek voor de telefoon  – activeren

Stap 10

Nu staat het geluidsfragment gegroepeerd. Klik op ‘Bewerk‘ en dan is het opgeslagen.

11 Geluidsfragmenten groeperen in Unite telefooncentrale

 

Stap 11

Het is gelukt! Mochten er nog vragen zijn of wanneer het niet gelukt is horen wij het graag.

12 Geluidsfragmenten groeperen in Unite telefooncentrale
user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.