Administratief medewerker (24 - 32 uur)
Ben jij een administratieve duizendpoot en klaar om de ruggengraat te worden van ons dynamische team? Dan is dit jouw kans om te schitteren als Administratief medewerker bij VOIPZeker! Geen dag is hetzelfde, en je zult je nooit vervelen in onze snelgroeiende en innovatieve telecomorganisatie. Start in een fris nieuw modern kantoor met een prachtig panoramisch uitzicht over Den Haag.
Duik in de opwindende wereld van zakelijke telecom en word een onmisbaar onderdeel van ons professionele team dat bedrijven helpt met top-notch communicatieoplossingen!
Leer ons kennen
Stap binnen bij VOIPZeker, dé VoIP-superster in de telecomwereld die als een raket groeit! Als toonaangevende provider zetten wij ons in om bedrijven altijd en overal een feilloze communicatie-ervaring te bieden. En raad eens? Wij doen dit al meer dan 22 jaar met een grote glimlach!
Bij ons is telefonie niet zomaar een service; het is het kloppende hart van elke organisatie. We laten bedrijven stralen door ervoor te zorgen dat ze altijd en zonder gedoe met elkaar kunnen blijven babbelen. Kortom, wij maken communicatie niet alleen makkelijk, maar ook super leuk!
Dit ga je bij ons doen
Als Administratief Medewerker ben jij de drijvende kracht achter de schermen die ervoor zorgt dat administratief alles op rolletjes loopt. Jij ondersteunt onze commerciële afdelingen en houdt alle administratieve processen strak georganiseerd. Je bent nauwkeurig, klantgericht en een echte teamplayer!
Je blijft kalm onder druk en gaat confrontaties niet uit de weg. Met transparante en duidelijke communicatie weet je elke situatie helder te beoordelen. In hectische momenten zet je de zaken op een rij, stel je prioriteiten en neem je weloverwogen beslissingen.
Hoe ziet jouw dag eruit? Helaas! Bij ons is voorspelbaarheid ver te zoeken, elke dag brengt nieuwe uitdagingen en opwinding. Dus als je op zoek bent naar een rol waarin geen dag hetzelfde is, dan hebben wij precies wat je nodig hebt!
Natuurlijk komen de volgende werkzaamheden er wel in terug, namelijk het aanmaken van (credit)facturen, het verwerken van declaraties, factuur controle en natuurlijk het aanpassen van algemene voorwaarden en contracten.
Herken jij jezelf?
Als administratief medewerker ben jij iemand die graag de touwtjes in handen heeft en er voldoening uit haalt om alles achter de schermen vlekkeloos te laten verlopen. Je bent communicatief sterk, werkt nauwkeurig en weet altijd het overzicht te bewaren. Jij bent een:
- Administratief wonder: Je beheert en verwerkt klantgegevens, contracten en offertes, zodat alles netjes op orde is en blijft.
- Serviceheld: Je ondersteunt de klant door vragen en problemen op een vriendelijke en professionele manier af te handelen.
- Ordermanager: Het opvolgen en verwerken van klantorders, klantvragen en contracten is jouw specialiteit. Je zorgt ervoor dat de juiste afspraken worden nageleefd.
- Communicatiemagiër: Samenwerken met verschillende afdelingen? Geen probleem! Jij houdt iedereen op de hoogte van de voortgang en eventuele wijzigingen.
- Procesverbeteraar: Zie jij ruimte voor administratieve verbetering? Top! Wij staan altijd open voor frisse ideeën om onze werkwijze nog efficiënter te maken.
- Cijfer-goeroe: Je bent cijfermatig een expert, waar jou economie docent jaloers op kan zijn! Je bent een pietje precies
Dit maakt jou sterk:
- Je beschikt minimaal over MBO werk- en denkniveau
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
- Een gezonde dosis enthousiasme en een positieve instelling!
- Ervaring in een administratieve of backoffice functie is een pré
Dit krijg jij van ons
Naast het meest gezellige en enthousiaste team krijg jij van ons:
- Geld: Tussen €2.750,- en €3.250,- (o.b.v. 40 uur)
- Meer geld: Een goede pensioenregeling
- Nog meer geld: Reiskostenvergoeding
- Vrije tijd: 24 vakantiedagen
- Ontspanning: Leuke extra’s en uitjes met het hele VOIPZeker team
- Nog meer ontspanning: Vrijdagmiddagborrel. Gezellig proosten op het weekend
- Ontwikkeling: Echte kansen om door te groeien
- Toekomst: Een afwisselende functie voor langer termijn bij een ambitieuze onderneming.
- Apparatuur: Een laptop van de zaak
- Werkplek: Nieuw kantoor met panoramisch uitzicht op Den Haag
Klinkt deze vacature als administratief medewerker als jouw volgende avontuur? Stuur dan jouw motivatiebrief en CV op om in aanmerking te komen voor deze vacature. Solliciteer direct via deze pagina of stuur een e-mail naar vacature@voipzeker.nl.
* Deze baan is niet geschikt voor studenten naast hun studie en voor zzp’ers.
Bij indiensttreding dien je een VOG verklaring te kunnen overhandigen.
* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gestel7