Unite online telefooncentrale betrouwbaar en onverslaanbaar

De unieke klik & sleep VoIP online telefooncentrale met krachtige functies maakt het instellen van zakelijke telefonie een fluitje van een cent.

 

VoIP telefooncentrale

De meest succesvolle bedrijven gebruiken VOIPZeker

Logo 1
Logo 3
Logo 3
Logo 4
VoIP bestellen

VOIPZeker netwerkinfractructuur

Het implementeren van redundantie op de VoIP- en netwerkinfrastructuur niveaus is een integraal onderdeel van VoIP communicatie. Het verzekert bedrijven van betrouwbaar bellen en bedrijfscontinuïteit.

Klik en test hieronder hoe ons netwerkimplementatiemodel werkt.

Loading…

Uniek klik en sleep online telefooncentrale - Unite

Zaken doen is een reis. Gebruik onze online telefooncentrale communicatieplatform als kompas.

Klik en sleep belplan maken binnen 1 minuut

Stel een belplan (belschema) in voor bellers en pas deze aan op jouw zakelijke behoefden. Met ons geavanceerde en gebruiksvriendelijke belplan bouwer maak je binnen 1 minuut belplannen en beheer je bestaande belplannen. De online telefooncentrale van de toekomst.
VOIPZeker-Video-header-Home-resize-590x340
Online telefooncentrale VOIPZeker

Zero Touch Provisionen direct vanuit je telefooncentrale

Automatisch telefoons en andere apparaten configureren vanuit je telefooncentrale. Iedere nacht krijgen jouw apparaten automatiisch de nieuwste firmware en updates, zodat jouw telefonie altijd up-to-date is.

Eindeloos veel telefooncentrale functies

Onze Unite online telefooncentrale is het meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke managementsysteem op de markt. Met het unieke klik & sleep systeem beheer je binnen 1 minuut je belplannen en geniet je van eindeloos veel functies om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren.

 

Voicemail

Geef de beller de mogelijkheid om een voicemail in te spreken. Voicemails worden automatisch naar je e-mail toegestuurd zodat je deze kunt archiveren.

Welkomstboodschap

Heet de beller welkom d.m.v. een ingesproken welkomstbericht of door het noemen van je bedrijfsnaam. Tip: Laat een professionele stemacteur je bericht inspreken.

Automatische openingstijden

Stel je belplan in op basis van je openingstijden. De beller doorloopt bijvoorbeeld een ander belplan wanneer deze buiten de openingstijden belt.

Keuzemenu

Richt zelf je keuzemenu in zodat de beller direct de juiste afdeling of vestiging kan bereiken. Handig voor middelgrote en grote bedrijven.

Wachtrij

Plaats bellers automatisch in een wachtrij wanneer het te druk is om de telefoon aan te nemen. Breng ondertussen de beller op de hoogte van de drukte met een melding of speel wachtmuziek af.

Belgroepen

Laat meerdere telefoons tegelijkertijd overgaan of stel deze individueel in. Vergroot de kans dat de beller altijd een medewerker direct kan bereiken.

Belfilter

Filter en blokkeer telefoonnummers van bepaalde landen, regio’s en zelfs specifieke personen.

Online telefoonboek

Krijg altijd en overal toegang tot je gehele telefoonboek op je vaste telefonie, mobiele telefoon en computer (softphone client en webphone).

Wachtmuziek

Maak het wachten in de wachtrij aangenamer door muziek af te spelen. Geef de beller een betere ervaring tijdens het wachten.

Meeluisteren

Train je collega’s en geef ondersteuning door mee te luisteren met hun telefoongesprekken. Je kunt zelfs aanwijzingen geven zonder dat de beller dit hoort.

Fluisteren

Met deze functie kun je tijdens het meeluisteren met het gesprek tussen je collega en de klant praten tegen je collega zonder dat de beller dit hoort. Ideaal voor het trainen van personeel.

Gespreksopname

Neem telefoongesprekken op en gebruik deze voor trainingsdoeleinden of om telefonisch gemaakte afspraken terug te luisteren.

Naamherkenning

De Unite online telefooncentrale herkent direct wie er belt en geeft deze weer op je display.

Doorschakelen

Schakel je telefoon eenvoudig door naar een intern telefoonnummer, extern telefoonnummer of mobiele telefoon.

Click -to-Call

Telefoonnummers op het internet worden automatisch herkent en bel je automatisch uit wanneer je hierop klikt.

Belgeschiedenis

In één compleet overzicht de gespreksduur en doorschakelingen inzien van alle inkomende, gemiste en uitgaande oproepen.

Meldingen

Speel meldingen voor de beller af tijdens het wachten en breng de beller op de hoogte van je website of actie. Spreek zelf berichten in of kies voor een professionele stemacteur.

Rapportage

Krijg inzicht in realtime statistieken zoals alle inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken alsmede het aantal wachtenden. Controleer je bereikbaarheid en verbeter je bedrijfsprocessen.

Automatische provisioning

Ontvang automatisch iedere nacht de nieuwste updates en firmware. Zonder menselijke handelingen zijn je toestellen altijd up-to-date. De firmware is eenvoudig zelf te beheren via Unite.

Busy Lamp Field

Zie in één oogopslag op je telefoon welke collega’s in gesprek zijn en welke een gesprek aangeboden krijgen. Intern communiceren op zijn best.

Webhooks

Maak eenvoudig een koppeling tussen je telefonie, online telefooncentrale en je eigen CRM-systeem door middel van het aanroepen van URL-links.

Wake up call

Stel een melding in voor een specifiek tijdstip en word hierover gealarmeerd. Ideaal voor hotels die hun gasten moeten wekken.

Softphone client

Ontvang oproepen van je zakelijke telefoonnummer op je mobiele telefoon en bel hiermee uit via een zogeheten softphone client applicatie.

Vast op mobiel simkaart

Gebruik VoIP op je mobiele telefoon via een simkaart en krijg de volledige vrijheid van de Unite telefooncentrale op je mobiele telefoon. Bellen met een applicatie is verleden tijd.

Desktop bellen

Met onze Unite Phone kun je bellen, videobellen en vergaderen via je desktop. Zie real-time data en krijg één overzicht van je call beheer. Dit is revolutionair flexwerken.

Call Me Back

Met een Call Me Back button op je website vult de klant zijn telefoonnummer in en legt de Unite telefooncentrale automatisch een telefonische verbinding tussen de klant en je bedrijf.

Help & Support

Meer weten over onze functies? Neem contact met ons op via 088 066 0550 voor een vrijblijvende online demosessie

Onze krachtige Premium functies

Voeg unieke Premium functies toe aan je online telefooncentrale en vergroot de mogelijkheden om met klanten en collega’s in contact te komen. Optimaliseer bedrijfsprocessen en de bereikbaarheid van je hele bedrijf.

SMART IVR

Configureer geautomatiseerde keuzeopties. Geef bijvoorbeeld de beller de optie om het klantnummer in te voeren en of stel een andere vraag in het keuzemenu.

Fax to e-mail

Ontvang en verstuur faxen via je e-mail inbox. Wanneer je een fax ontvangt wordt deze in een e-mail als pdf-bestand meegeleverd. Faxapparaten zijn verleden tijd.

CRM-koppeling

Volledige koppeling tussen je telefonie, online telefooncentrale en eigen CRM-systemen. Roep klantkaarten op in de vorm van een pop-up en koppel gegevens.

Bedrijfsnaamherkenning

De Unite telefooncentrale herkent direct welk bedrijf jou belt en geeft de naam weer in het display van je telefoon, webphone of mobiele telefoon.

Notifier

In geval van calamiteiten spreek je een mededeling in en bereik je telefonisch tientallen, honderden of duizenden personen tegelijkertijd.

Wall display

Een VOIPZeker dashboard dat als hulpmiddel wordt gebruikt om belangrijke telefoon statistieken en analyses in realtime visueel weer te geven op een tv.

Paging module

Doe een real-time aankondiging aan één of meerdere collega’s via de luidspeaker van hun apparaat. Het eenzijdige gesprek wordt automatisch aangenomen.

Intercom

Inbellen op één apparaat en direct een tweezijdig gesprek tot stand brengen. Het gesprek wordt automatisch aangenomen.

SIP Trunk

Wanneer je zelf een fysieke telefooncentrale hebt kunnen wij een SIP-Trunk oplossing bieden. Geniet van de voordelen van VOIPZeker met je eigen telefooncentrale.

Desktop bellen

Eén revolutionair systeem voor desktop bellen, videobellen, vergaderen en call beheer. Gebruik je desktop en laptop om mee te bellen - ideaal voor flexwerken.

Schakelaar

Bellers doorlopen een andere route in je belplan wanneer deze functie wordt ingeschakeld. Handig wanneer je even niet telefonisch beschikbaar bent.

Telefonische Captcha

Bellers dienen telefonisch een willekeurige reeks cijfers in te voeren om te bepalen of er sprake is van een menselijke gebruiker. Ideaal om telefonische bots tegen te houden.

Blije klant

Start vandaag met bellen

Meest gestelde vragen over de telefooncentrale

Zaken stoppen nooit, evenmin als onze telefoniesystemen. Onze eigen robuuste datacenters ondersteunen jouw bedrijf met een uptime van 99,999%.

Wanneer je klant wordt van VOIPZeker krijg je tot wel 25+ functies. Natuurlijk hebben wij ook betaalde premium functies zoals CRM-koppeling, notifier, fax to e-mail, bedrijfsnaamherkenning, slim keuzemenu en SIP trunks. Kijk op onze telefooncentralepagina voor meer informatie.

Jazeker. VOIPZeker kan op afstand via Teamviewer of Zoom een gratis demo geven en technische ondersteuning geven. Op onze hulp op afstand pagina vraag je een gratis demo aan en download je Teamviewer of Zoom. 

VOIPZeker is dé enige telecomprovider van Nederland die alles in eigen beheer heeft.

Onze telefooncentrale en telefonie zijn volledig zelf ontwikkeld en hebben wij eigen servers in Nederland. Dit geeft ons de volledige vrijheid om te luisteren naar onze klantenwensen en nieuwe technologieën te blijven ontwikkelen.

De betekenis van VoIP is Voice over Internet Protocol (VoIP). Dit houdt in dat het gesprek over het internet gaat. VoIP biedt verschillende mogelijkheden waardoor gebruikers heel flexibel hun telefonie kunnen inzetten, zolang je maar internet hebt. 

VoIP telefonie is niet automatisch gratis

Ondanks het feit dat de gesprekken van VoIP telefonie over het internet gaan betekent dit niet dat je gratis met VoIP kunt bellen. Je hebt hiervoor altijd een VoIP abonnement nodig en je betaalt net als bij gewone vaste telefonie gesprekskosten. Hoe hoog deze kosten zijn verschilt per provider.

Wat kan je met een VoIP telefoonsysteem?

Met een zakelijk VoIP abonnement kan je ongelofelijk veel kanten op al is dit wel verschillend per provider. VOIPZeker biedt een zeer uitgebreid functionaliteitenpakket waarmee je zowel op mobiel, vast als met je desktop kunt bellen met zeer veel functies en mogelijkheden. VoIP zakelijk van VOIPZeker biedt VoIP oplossingen voor kleine-, MKB en grootzakelijke bedrijven. Bekijk direct alle pakketten.

Enkele voorbeelden van VoIP van VOIPZeker zijn o.a. kostenbesparing, stabiele en betrouwbare verbinding, 75+ standaard functies, flexibel en optimaal bereikbaar, HD-audiokwaliteit, géén- tot lage investeringen en geweldige klantenservice.

Voor meer informatie bel je naar 088 066 0550.

Jazeker. De Unite telefooncentrale is de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale van Nederland. Met het unieke klik & sleep systeem voeg je visueel direct functies toe en verbind je deze met een pijltje aan elkaar.

Binnen 1 minuut maak je een heel belplan. Lees meer over de functies van de Unite telefooncentrale.

Ja zeker. Onze Unite online telefooncentrale is het meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke portaal van Nederland. 

Binnen enkele minuten maak je geheel nieuwe belplannen (belschema’s) aan via een visueel klik & sleep systeem. Zo beheer je de bereikbaarheid van je bedrijf overal en wanneer je maar wilt.

Vragen? Wij bellen jou!

Benieuwd naar onze diensten? Wij bieden je graag de beste telefonie oplossingen. Vul je naam en telefoonnummer in dan bellen wij je dezelfde werkdag tussen 8:00 – 17:00 uur terug.